Sunday, January 23, 2011

哇。最近真的是很夠力忙。
忙得我喘不過氣來。睡覺到一半都會自己嚇醒。

在短短不到一個月的時間,真的發生了很多事情。
有開心的,有傷心的。
可是偏不愉快的事多點。

我有很多 pending posts, 可是我不知道應該從哪里開始blog。


1. 跟college 朋友敍舊,
IMG_0185


IMG_1117

不瞞你說,這是我忍著歐的樣子。
再跟你說個秘密,我第一次歐的時候還逼自己吞回去。哈哈!
超geli的!


然後就發生了 我一生人試過最夠力痛苦的事。那種痛,跟失戀的時候不分上下。
還我差點去做傻事。

Desktop1


2. 也很想跟大家分享我最近在學校忙些什麽。

IMG_0196


IMG_0199

第一次跟一大班人, 嘗試 了所謂 SS2 有名的豬面?pork noodles。
179807_495941421685_751756685_6269194_3385859_n


不覺得有什麽大不了。工人又“串”。一直"dok"我的背後要收錢。
165750_495939986685_751756685_6269177_1186958_n



3. 撒了謊,然後偷偷地跑去跟大學朋友 又又又 去了馬六甲。
回到家,夠力的被教訓。

IMG_0209

4. 三根半夜收到了一通電話,沒通知老爸,就跑去救朋友。
第一次, 一個人在重要關頭, 自己找醫院,自己做決定。
第一次,覺得好像被跟蹤。

現在回想,真不知道那膽子從哪裏來。


winnie, 你要加油!! 不要放棄!! 我等你好了后 , 自己開電腦,自己讀我寫的東西,然後像以前這樣幫我comment!!




縂覺得2011年,對我來說不是一個很順利的一年。
身邊的人 一個一個被送進了醫院。也不知道為什么每次都是gleneagles。


感情上,友情上,學業上, 家庭上,通通都不是很順利。

華語也退步了很多。

唉。

而我, 只會怪命運。

每次埋怨我自己很sui。


picc

心情最近真的很低落。人也瘦了一大圈。
希望我能儘快地找回我原來那開心的自己。

:)

sorry to all bananas!! hehehe! I hope google translate can help you guys figure out what I've crapped in chinese! hehe!


你變了。可能也因爲你覺得我也變了。
時間慢慢地把我們倆從以前無話不談的伴兒,變成了陌生人。
我該怎么辦呢??

9 comments:

Mandy said...
This comment has been removed by the author.
Mandy said...

哎哟,别那么灰啦佳恩。每次读你的blog都开心的啊怎么这次那么sad..be happy k? eh btw I see rubber dam!! Haha we are doing the same thing ;-) are you guys working in pairs or alone??

sha kah ern said...

hey mandyyy! :D aiya! always happy happy must neutral a bit sometimes sad mah! haha! ok la! i'll be happy for u k! xD we're working in pairs! rubber dam very hard to put lehhh! haha! must need the help of assistance! how bout u guys? :)today we just took impression for denture! haha! did like 20 times oni can get a proper 1!

juliana said...

kah ern!! haha duno y suddenly click into ur blog...dun emo lar!! smile =)) ur teeth so nice d mar XD

Mandy said...

yeah we're working it in pairs for first two time then have to work alone ad.. haha impression for denture!! fun or not??then perfect ad lo after 20 times??:D

Anonymous said...

thanks love!i havent thank you properly!i hope dad does!u save my life!:D I LOVE U!:DD

Anonymous said...

thanks love!i havent thank you properly!i hope dad does!u save my life!:D I LOVE U!:DD

Anonymous said...

thanks love!i haven thank you proprtly?i hope dad did
:D i love u!:D

Anonymous said...

i just realised i posted too much@sorryyyy...